Практичний тренінг-навчання «Діяльнісний підхід у початковій школі в реаліях сьогодення»
Кредо сучасного вчителя: «Вчитися впродовж життя»
"Якщо хочеш залишатися на місці - потрібно бігти зі всіх ніг; якщо хочеш просуватися вперед - потрібно бігти у два рази швидше.»
Л. Керрол
Нині освіта впродовж життя набула особливого значення. Вона є відповіддю на виклик мінливого світу, в якому зміни відбуваються дуже швидко. «Безперервна освіта» – це цілеспрямований процес розвитку і виховання особистості , що позитивно віддзеркалюється на професійному розвитку педагога, який має бути зацікавлений у саморозвитку, підвищенні власної кваліфікації, набутті нових знань, форм та методів роботи. Іншими словами, для кожного учителя НУШ будь-які освітянські новинки – це як ковток цілющого повітря. Сьогоднішній день не є винятком. На базі гімназії ім. С.Д. Скляренка проходив практичний тренінг-навчання «Діяльнісний підхід у початковій школі в реаліях сьогодення» за ініціативи керівниці The LEGO Foundation Оксани Роми та Міністра освіти і науки України Оксена Лісового.
Завдання тренінгу – продемонструвати учасникам ефективність діяльнісного навчання з LEGO для розвитку ключових компетентностей, наскрізних умінь учнів, креативності та активізації рухової активності учнів початкових класів та з’ясувати питання щодо впливу гри на сфери розвитку дитини. Учителі початкових класів Золотоніської ОТГ працювали з Людмилою Добровольською, завідувачем відділу початкової освіти при КНЗ ЧОІПОПП, регіональним тренером, яка продемонструвала на практиці партнерську роль педагога-дизайнера освітнього процесу, як вибудовувати взаємодію з дітьми відповідно до їхніх інтересів і потреб з урахуванням освітнього контексту.
У ході тренінгу було реалізовано нові знання, підходи з питань впровадження ігрових та діяльних методів навчання в освітньому процесі. Учителі початкових класів Золотоніської ОТГ працювали в команді, досліджували різні завдання та презентували свої ідеї з питань креативного навчання в сучасний школі. Думки на цю тему звучали цікаві, оригінальні, інноваційні.
Навчання пройшло у теплій, дружній атмосфері. Педагоги генерували креативні ідеї, приймали нестандартні рішення, активно включалися у роботу, фантазували, креативно та творчо підходили до виконання поставлених завдань, щиро ділилися досвідом, що сприяло, підвищенню фахового рівня та професійної майстерності учасників тренінгу.