A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальна установа
«Золотоніський центр професійного розвитку педагогічних працівників»
Золотоніської міської ради Черкаської області

Міжгалузеві проєкти у СШІТ № 2

Дата: 21.05.2024 15:45
Кількість переглядів: 13

На зображенні може бути: 15 людей, люди навчаються та текст На зображенні може бути: 11 людей та люди навчаються На зображенні може бути: 6 людей, люди навчаються та текст На зображенні може бути: ‎13 людей, люди навчаються та ‎текст «‎שרב- የር 福屋 OO Sm than you Joved Tre‎»‎‎

Відбувся захист робіт міжгалузевого проєкту в 5-А класі на тему "Прибулець із Сатурна" (керівник Валентина Курило). Узявши за основу однойменну повість Марії Чумарної, юні дослідники працювали у таких галузях: українська література, астрономія, біологія, інформатика, здоров'я та безпека, мистецтво. Поділившись на групи, дівчата і хлопці детальніше опрацювали літературний матеріал, проявили свою креативність, створивши цікаві та змістовні презентації, ознайомились із планетою Сатурн, її місцезнаходженням у Сонячній системі та дізнались, що потрібно людині для перебування у космосі. Сподіваємось, що робота з наступними проєктами буде такою ж пізнавальною та корисною.

У 5-Б класі відбувся захист робіт міжгалузевого проєкту на тему "Дивовижний світ тварин🐕🐈". Дослідники працювали у п’яти тематичних галузях: біологія, українська мова, історія, мистецтво, інформатика. Під час роботи учні дізнались багато цікавої інформації про анімалотерапію, селекцію, про визначних тварин в історії, навчилися створювати каліграми, колажі, генерувати зображення за допомогою ШІ. Це було суперцікаво й мегакорисно!

Юні дослідники 8-А класу захищали міжгалузевий проєкт на тему «Де повітря – там життя». Учні та учениці працювали у п’яти тематичних галузях: хімія та фізика, біологія та екологія, математика, основи здоров’я, ураїнська мова й література. Під час роботи винахідливі експериментатори дослідили склад і фізичні властивості повітря, з’ясували, де людина може використовувати ці знання; дослідили, скільки кисню вживає людина за годину, за добу, виготовили макет легень. Особливо цінними були знання групи математиків, які розрахували, скільки літрів вуглекислого газу видихає за один навчальний день 30 осіб класної родини, визначили відсотковий вміст вуглекислого газу у класній кімнаті. Група дослідників основ здоров’я промоніторили й оцінили стан самопочуття упродовж навчального дня у школі, його залежність від провітрювання класної кімнати, провели анкетування про самопочуття учнів протягом дня. Юні літератори відшукали в художніх творах цитати відомих людей про повітря, проаналізували зміст, зібрали прислів’я і приказки та оформили банер. Захист проєкту відбувся на високому рівні. Браво, 8-а клас!


« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень