Новий підхід до оцінювання у 5–9 класах НУШ
Новий підхід до оцінювання у 5–9 класах НУШ: розбираємося, що зміниться для вчителів і школярів. На вебінарі ви зможете отримати відповіді на свої запитання. Зокрема, поговоримо на такі теми: ◾️ Що залишилося спільним (незмінним) між старим підходом і новим? ◾️ Як оцінити не лише знання, а й уміння, цінності, ставлення? ◾️ У чому різниця між формувальним і підсумковим оцінюванням? Як вони допоможуть відстежувати не лише результат, а й шлях, яким учень до нього йде? ◾️ Як оцінювати без оцінок і навіщо? ◾️ Як адаптувати форму оцінювання під різні освітні потреби учнів і учениць та як розробляти власні критерії? ◾️ Чи правда, що віднині оцінюємо лише підсумки та ДПА, а поточні роботи, домашні завдання залишаються без оцінок? ◾️ Як працювати з новими підходами до оцінювання, якщо журнали й щоденники не змінюються?