Команда психолого-педагогічного супроводу є важливою частиною якісного інклюзивного навчання в школі
Команда психолого-педагогічного супроводу є важливою частиною якісного інклюзивного навчання в школі. Адже саме вона розробляє індивідуальну програму розвитку дитини, моніторить її виконання, вносить зміни, створює умови для інтеграції дітей з особливими освітніми потребами в освітньому середовищі та допомагає вчителям організувати якісне інклюзивне навчання.
Під час чергового засідання в Золотоніській спеціалізованій школі №1 команда супроводу обговорила особливості розвитку дітей з ООП, їхні інтереси, труднощі, освітні потреби на етапах створення, реалізації та моніторингу виконання ІПР. Визначили напрями психолого-педагогічних послуг, що можуть бути надані в межах школи на підставі висновку ІРЦ та забезпечення надання цих послуг.
Із допомогою фахівців КУ "Інклюзивно- ресурсний центр" Золотоніської міської ради були розроблені ІПР для кожної дитини з ООП з метою коригування та визначення динаміки росту дитини. Учасників ознайомили з новими нормативними документами на 2024-2025 н. р. Також була проведена інформаційно-просвітницька робота педагогічних працівників, батьків дітей з ООП з метою недопущення дискримінації та порушення прав людини, формування дружнього та неупепедженого ставлення до дітей з ООП.