Міжгалузеві проєкти та інтегровані уроки англійської мови
СШІТ № 2
Учні 6-Б класу успішно захистили проєкт на тему «Архітектурні пам’ятки музею Переяслава».
Завдання було нестандартним та вельми цікавим: дослідити архітектурні та історичні скарби музею в Переяславі у різних предметних площинах. Робота тривала кілька тижнів і включала етапи дослідження, творчої підготовки та презентації. Так, зокрема, урок історії відбувся у формі дослідження звичаїв та традицій давніх українців. На урок з еврики та математики потрібно було підготувати макет традиційної української хати з використанням підручних матеріалів, на урок з мистецтва - малюнки музею космосу. А урок англійської мови відбувся у форматі екскурсії до Переяслава. Тож шестикласники стали справжніми дослідниками, митцями та архітекторами під час роботи над цим міжгалузевим проєктом.
Захист міжгалузевого проєкту у 5-А пройшов неперевершено, бо було справді цікаво після відвідин Національного університету біоресурсів та природокористування працювати над різноплановими завданнями. Так, наприклад,
з української мови п’ятикласники досліджували правильність написання власних назв.
з англійської мови – вивчали роль цієї мови у медицині.
з історії – аналізували значення анатомії у розвитку людства.
STEM – розраховували вміст крові відносно своєї ваги.
Здоров’я, безпека, добробут – досліджували вплив електронних цигарок на організм людини.
Цей день продовжив мандрівку у світ знань і, за словами учнів, був супермегацікавим!
Що може бути спільного між середньовічними фортецями, рослинним покривом та картографією? Виявляється, дуже багато! Саме ці теми стали основою міжгалузевого
проєкту в 10 класі, і все почалося з незабутньої подорожі до двох величних фортець Поділля — Хотинської та Кам'янець-Подільської. Історія, наука і творчість – ось те, що поєднало нас у цьому проєкті. Десятикласники вирушили у захоплююче дослідження: вимірювали площу фортець та вивчали
рослинний покрив навколо. Не обійшлося без картографії – створили картосхему маршруту екскурсії з географічними обʼєктами, які варто побачити на цьому шляху. А щоб зробити подорож ще цікавішою, порівняли вартість подорожі залізничним та автомобільним транспортом, зважаючи не лише на зручності, витрачений час на дорогу, але й на бюджет!
Перенесли слухачів у середньовіччя за допомогою віртуальної екскурсії. Презентація була англійською мовою, що дозволило розширити горизонти не лише в історії, а й умовних навичках.
Десятикласники працювали разом – творчо, креативно, з натхненням. Це не просто навчальний проєкт, а маленьке відкриття, яке дозволило поєднати минуле та сучасність,
науку та мистецтво, і, звісно ж, цікавість до всього нового.
Напередодні осінніх канікул учні 8-А класу здійснили незабутню подорож до історичних перлин України – Чигирина та Суботова, що стало основою для їхнього навчального проєкту (керівники Марина Галат, Юлія Опанасенко). Діти не лише доторкнулися до багатої історії нашої Батьківщини, але й продемонстрували свої творчі та дослідницькі здібності! Кожна група вражала власними цікавинками, адже проєктом «Скарбниця Черкащини, де народжувалася воля» було охоплено не тільки галузь історії України, а й географію, біологію, англійську та українську мови, фізику й навіть фізкультуру. Такі моменти ще раз нагадують, наскільки важливо берегти нашу історію і передавати її наступним поколінням. Закликаємо всіх відвідати ці чарівні куточки України, щоб відчути дух свободи та слави нашого народу!