A A A K K K
людям з порушенням зору
Комунальна установа
«Золотоніський центр професійного розвитку педагогічних працівників»
Золотоніської міської ради Черкаської області

Онлайн-інтенсив «Філологічний діалог» у гімназії

Дата: 07.03.2025 10:27
Кількість переглядів: 4

Фото без описуФото без опису

🎓 Онлайн-інтенсив «Філологічний діалог»: коли слово стає досвідом! Сьогодні на зв'язку з нами в літературній студії були наші друзі з відомого далеко за межами області – Черкаського фізико-математичного ліцею, досвідчені філологині, спікери, які демонстрували неймовірні перфоменси.

Отож чи може урок літератури бути не лише аналізом текстів, а й дослідженням світу? Чи можливо навчити не просто запам’ятовувати, а осмислювати, творити, дискутувати? Онлайн-інтенсив «Філологічний діалог» довів: так, якщо слово оживає в реальному досвіді!

💡 Сьогодні до цього дійства долучилася наша спільнота вчителів-філологів гімназії, яка активно підтримує інноваційні освітні проєкти. Це підтверджує віру в те, що зміни починаються з нас, а слово – потужний інструмент для їхнього втілення. Так, сучасна філологічна освіта виходить за межі підручника. Дослідження когнітивної педагогіки доводять: емоційна залученість та інтеграція знань із різних сфер формують стійкі міжпредметні зв’язки, що робить навчання ефективнішим. Саме цю ідею реалізували спікерки інтенсиву.

Дякуємо кожній фахівчині, нашим колегам та всім, хто долучився до цього конструктивного заходу.

🔹 Любов Малигіна: «Цифрові технології на уроці літератури». Чи можуть Майнкрафт, інтерактивні постери та міні-проєкти допомогти зрозуміти класику? Так! Гра, візуалізація та творчість роблять текст частиною особистого досвіду учня. Отож "ловіть" від пані Лобові інтерактивні форми роботи: мистецькі діалоги, бінокль передбачень, снігову кулю та втілюйте їх у власні інтерпретації уроку.

🔹 Віра Горпініч: «Чистомова – грамотність як інструмент успіху». Чи можна навчитися говорити красиво та переконливо? Так, якщо працювати над вимовою, мовленнєвими ситуаціями та практичними кейсами. Адже грамотність – це не лише оцінка, а й професійна перспектива. А якщо захочете організувати медіагурток та зняти кліпи "Про культуру мови", тоді вам до неї!

🔹 Світлана Ткаченко: «Від есе до подкастів: слово у нових форматах». Саме її практики заслуговують на увагу та мають шанс для кожного вчителя додати своє, індивідуальне, особливе. Фразеологізми, інтерпретації цитат, створення авторських текстів – так, підготовка до НМТ перетворюється з механічного запам’ятовування на гру слів зі змістом. Учні навчаються не просто писати, а думати через слово. На майстерці мали змогу прокачати м'яз креативу та творчості.

📌 Що далі? Інтенсив надихнув на реальні освітні ініціативи:

🔸 Проєкт учнівської есеїстики – розвиток критичного мислення через авторські тексти.

🔸 «Міняю вчительку» – обмін педагогами між школами для взаємозбагачення методиками.

🔸 Міжшкільні творчі колаборації – простір, де слово стає дією.

🔸 І врешті-решт подальші плани, а саме: міжгалузевий освітній проєкт, об'єднавшись дружніми командами дітей та педагогів.

🚀 Готові долучитися? Тоді вперед – творити, експериментувати, оживляти слово!


« повернутися

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень